- Definitii:
- “Hotel” inseamna Hotel Olanesti;
- “Client” inseamna o persoana sau grup care rezerva cazare la Hotel;
- “Rezervare” inseamna rezervarea facuta de catre Client pentru cazare la Hotel.
- Conditii de rezervare:
- Rezervarea poate fi facuta prin intermediul site-ului Hotelului sau direct la receptie;
- O rezervare va fi considerata valida numai daca a fost confirmata de catre Hotel prin email sau telefonic;
- Clientul trebuie sa furnizeze informatii corecte despre numarul de persoane si data cazarii;
- Politica de plata:
- Clientul va plati avans la rezervare sau la sosire, in functie de politica Hotelului;
- Plata integrala a sumei totale pentru cazare trebuie sa fie efectuata la sosire;
- Politica de anulare:
- Clientul poate anula rezervarea cu 24 de ore inainte de data sosirii fara penalitati;
- In cazul in care Clientul anuleaza rezervarea cu mai putin de 24 de ore inainte de data sosirii sau nu se prezinta la Hotel la data stabilita, va fi facturat intreg tariful pentru prima noapte;
- Raspunderea Hotelului:
- Hotelul isi asuma raspunderea pentru orice daune cauzate Clientului in timpul cazarii, cu exceptia cazurilor fortuite sau a actiunilor Clientului;
- Hotelul nu poate fi considerat responsabil pentru pierderea sau furtul obiectelor personale ale Clientului.